آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

مهاجری چشم انتظار شانس!

  • کد خبر: ۱۸۵۲۱۹
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
مهاجری چشم انتظار شانس!
سرمربی مشهدی تیم فوتبال خیبر در خرم آباد روز‌های سختی را در پیش دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور تقریبا هم‌زمان با لیگ‌برتر فوتبال آغاز شده است و با گذشت سه هفته از این رقابت‌ها، کم‌کم چهره تیم‌های مدعی قهرمانی مشخص می‌شود. در لیگی که با حضور هجده تیم به اعتقاد بسیاری حتی از لیگ‌برتر هم دشوارتر و نزدیک‌تر است، چند تیم خوب حضور دارند که یکی از آن‌ها تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد است؛ تیمی که از فصل گذشته استارت لیگ‌برتری‌شدن را زد و با سرمایه‌گذاری خوب در همه بخش‌ها، امسال از مدعیان جدی قهرمانی است.

خرم‌آبادی‌ها در فصل قبل چند بازی‌شان را در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد برگزار کردند که با نتایج خوبی نیز همراه شد. بازی‌های آن‌ها در مشهد یک تماشاچی ثابت داشت؛ محمدرضا مهاجری که امسال سرمربی این تیم شده است. او که پارسال چند هفته ناموفق در نفت مسجدسلیمان داشت، زودتر از خیلی‌ها برای خودش تیم پیدا کرد و حالا سرمربی تیمی شده که فراز کمالوند، سرمربی قبلی خیبر، مدیرعاملش شده است.

کمالوند که از دوستان سابق مهاجری است و سال‌ها پیش در ابومسلم همراه با او دستیار فیروز کریمی بود، امسال لباس مربیگری را با کت‌وشلوار مدیریت عوض کرده است و گویا می‌خواهد همه توانش را برای رساندن تیم شهرش به لیگ‌برتر انجام دهد. پس از رساندن شیرین‌فراز کرمانشاه و تراکتورسازی تبریز به سطح اول فوتبال ایران، او حالا با بستن یک تیم خوب و انتخاب سرمربی که همه‌جوره قبولش دارد، به نظر نقشه موفقیت را پیدا کرده، اما خبر بد این است که اوضاع برای این تیم چندان خوب پیش نمی‌رود. در سه هفته اول آن‌ها دو بازی را باخته‌اند و در مکان نازل یازدهم جدول قرار گرفته‌اند؛ جایی که به‌هیچ‌وجه مطلوب این باشگاه نیست که ولخرجی زیادی در فصل نقل‌وانتقالات کرده و این مسئله اولین نفری را که تهدید می‌کند، سرمربی تیم است.

مهاجری روی نوار بدشانسی

خیبر خرم‌آباد آن‌گونه که گفته شد، تیم خوبی برای لیگ آزادگان بسته است؛ تیمی با حضور بازیکنانی مانند میلاد کمندانی، مهرداد قنبری، علیرضا دغاغله، مهدی کیانی، حمیدرضا طاهرخانی، میثم آقایی، سجاد دانایی و علیرضا پورمحمد که همگی سابقه سال‌ها بازی در لیگ‌برتر را دارند.

با این همه، همین ترکیب که در کنارشان چند بازیکن خوب جوان و چند بازیکن به‌اصطلاح لیگ‌بلد حضور دارند، در سه هفته اول دو بار باخته‌اند؛ دو مسابقه مقابل پارس جم و مس سونگون که البته هردو بیرون از خرم‌آباد بوده و تیم مهاجری در بدترین حالت لایق یک مساوی بوده است، نه شایسته دو باخت ۱ بر ۰ به تیم‌های دوم و سوم جدول! آن‌ها در هفته اول یک گل از پارس جم جنوبی خوردند، اما بار‌ها دروازه این تیم را تهدید کردند و بسیار بدشانس بودند که به گل نرسیدند. در بازی با مس سونگون هم تیم مهاجری دقیقه یک بازی گل خورد و در ادامه گل مساوی را هم زد، اما با اشتباه داور و کمک‌داور، این گل مردود شد تا خیبری‌ها مثل هفته اول دست‌خالی به خانه برگردند.

تنها پیروزی خیبر در هفته دوم برابر مس شهر بابک در خانه بوده که درمجموع سه امتیاز برای این تیم از سه هفته نخست لیگ داشته است و این اصلا خوشایند مدیران باشگاه نیست. آن‌ها می‌دانند تیمشان بیشتر بدشانس بوده است تا اینکه بد بازی کند، اما اوضاع در خرم‌آباد چندان برای مهاجری خوشایند نیست. اگر او در بازی آینده این تیم مقابل داماش گیلان نتواند در خانه نتیجه بگیرد، شاید وضعیتش زودتر از چیزی که تصور می‌شد، بحرانی شود.

حمایت کمالوند از مهاجری

نتایج این سه هفته خیبر اوضاع را برای محمدرضا مهاجری سخت کرده، اما فراز کمالوند در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به‌شدت از رفیق قدیمی‌اش حمایت کرده است. کمالوند درباره مهاجری گفته است: «این ابتدای کار است و ما از کادرفنی حمایت می‌کنیم. تیممان خوب بازی می‌کند. در هر سه بازی مالک توپ و میدان بودیم و فقط مقداری بدشانسی آوردیم.» او درباره نتایج این تیم هم گفته است: «۸۰درصد تیم تغییر کرده است. نفرات جدید آمده‌اند و کمی زمان می‌برد تا تیممان روی غلتک بیفتد. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا تیم امسال به لیگ‌برتر برود.

چون به اعتقاد من خیلی خوب یارگیری کردیم و نیرو‌های کارآمدی در تیم داریم. جدول این‌گونه نخواهد ماند و ما هم باید هرچه زودتر خودمان را جمع‌وجور کنیم تا افسوس امتیاز‌های ازدست‌رفته را در آخر فصل نخوریم.» این جملات حمایتی اکنون به ثبات و آرامش مهاجری کمک می‌کند، اما همه می‌دانیم که در دنیای فوتبال اتفاقاتی که در ظاهر می‌افتد، با آنچه در حقیقت وجود دارد، گاهی فرسنگ‌ها فاصله دارد. باید منتظر ماند و دید سرنوشت مهاجری در خیبر به کجا می‌رسد و آیا او می‌تواند پس از تیم منحل‌شده سیاه‌جامگان مشهد، یک تیم دیگر را هم لیگ‌برتری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->